כדי לסלוח צריך את הלב לפתוח


בסד
אנחנו עדיין נמצאים בחודש תמוז-ראשי תיבות זמן תשובה ממשמש ובא ,
ולכן אני רוצה לכתוב על ההכנה לסליחות.
הסליחה היא בשני כיוונים בכיוון אחד אני רוצה לסלוח בעצמי לסובבים אותי ואפילו לעצמי
בכיוון השני אני רוצה לעורר את הסליחה אצל מי שאמר והיה העולם הקדוש ברוך הוא.
אמר רבי נחמן מברסלב "מי שרוצה לזכות לתשובה יהיה רגיל באמירת תהילים" .
"התהילים מכוונים את האדם להגיע אל השער של התשובה שלו ."
"על ידי אמירת תהילים ישפיע לו השם יתברך חכמה בינה ודעת להשיג מעצמו דרכו המיוחדת לו דיקא לפי שורש נישמתו מה לעשות בזה העולם עד שיזכה על ידי זה לתשובה אמיתית".
אמירת התהילים פשוט מכוונת אותנו אל השביל המיועד לכל אחד מאיתנו לתשובה בלי טעויות בהנהגתו של הקדוש ברוך הוא.
הרבנית שאני מאוד מקושרת אליה הרבנית קוק מתחננת אלי שתמיד אכניס תהילים בתך ההופעות שלי .
את האמת בהתחלה היה לי קשה מתך מחשבה שלא כולן יתחברו לזה ויש כאלו שירגישו שרוצים להחזירן בתשובה, אבל כיום ברוך השם הקדוש ברוך הוא נתן לי להרגיש בחוש כמה זה חשוב ונחוץ ומתך ניסיון שעשיתי בכמה הופעות ראיתי איך כל הנשים פשוט נהנו והתחברו לזה עד מאוד ולא הרגישו מאויימות בכלל להיפך,
לכן החלטתי לשלב אמירת תהילים בתך ההופעה שלי כאשר התהילים מוקרנים במצגת ואמירת התהילים מלווה בגיטרה ובשירה. מה אומר ? זה פשוט מעורר השראה לומר ככה תהילים.
שנשמע בשורות טובות ונזכה לתשובה מאהבה


אין תגובות: